فریت بار به آلمان از ایران با ایرلاین های داخلی و خارجی , تعرفه و هزینه ارسال بار از ایران به آلمان توسط هواپیمایی های مختلف به چه صورت است ؟ : آلمان جز کشورهایی است که ایرانیانی که قصد خروج از کشور را دارند این کشور را برای زندگی انتخاب می کنند. از این رو کالاهای سبک و سنگین زیادی را با خود حمل می کنند و بابت این موضوع باید هزینه زیادی پرداخت کنند. آلمان شهرهای مختلفی از جمله فرانکفورت، اشتوتگارت، کلن، نورنبرگ، بن، مونیخ، برلین، هامبورگ یا دوسلدورف و … دارد که افراد زیادی این شهرها را برای زندگی انتخاب می کنند.

اگر مسافران بخواهند اسباب خود را با هواپیمای مسافربری ببرند باید هزینه زیادی صرف کنند در چنین حالتی فریت بار به داد افراد می رسد. فریت بار به آلمان از مبدأ ایران، کالاهای غیرتجاری افراد را به شهرهای مختلف آلمان می رساند. شرکت های مختلفی در ایران وجود دارد که کار فریت به کشور آلمان را انجام می دهند.

فرایند فریت بار به آلمان

یکی از دلایلی که باعث شده تا فریت بار به آلمان رونق زیادی در ایران پیدا کند مهاجرت قابل توجه ایرانیان به این کشور است. ارسال کالاهای سبک و سنگین به آلمان با استفاده فریت باعث صرفه جویی در هزینه و زمان مسافران می شود. این کار مراحل مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم تا بیشتر با موضوع فریت و ویژگی های آن آشنا شوید.

فریت بار به آلمان چه ویژگی های مثبتی دارد؟

تمامی هواپیماهای مسافربری محدودیت حمل بار دارند به این صورت که نمی توان بیشتر از وزن مشخص شده بار حمل کرد. برای مثال فقط باید اندازه بار بین 20 تا 30 کیلوگرم باشد و اگر بیشتر از وزن مشخص شده باشد اضافه بار محسوب می شود و فرد باید هزینه زیادی پرداخت کند. علاوه بر هزینه زیاد همه کالاها را نمی توان با هواپیمای مسافربری ارسال کرد زیرا مشکلاتی از جمله اشغال فضای زیادی و نوع بسته بندی را به همراه دارند. فریت بار علاوه بر این که همه کالاها را با قیمت با صرفه ارسال می کند ایمنی بسیار بالایی دارد.

مسافران چه برای تحصیل و چه برای مهاجرت می توانند اسباب و اثاثیه خود را در کمترین زمان ممکن و با بهترین نوع بسته بندی به کشور مقصد ارسال کنند. شما می توانید چند روز قبل از سفر خود کالاهای مورد نیاز را به کشور آلمان با فریت بار ارسال کنید و بعد از رسیدن خود به مقصد آن ها را در مکان مشخص شده تحویل بگیرید.

برای فریت بار از ایران به آلمان چقدر هزینه مورد نیاز است؟

هزینه فریت بار به آلمان شامل هزینه‌های مربوط به بسته بندی، حمل و نقل تا فرودگاه امام، هزینه‌های مربوط به بارگیری و انبارداری، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی و … خواهد بود. همین طور قیمت ارسال بار از ایران به آلمان، بستگی به عوامل مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به شهر مقصد، حجم بسته، وزن بسته و نوع محموله اشاره نمود.

به علاوه هزینه‌های پایه با توجه به نرخ ارز در دوره‌های مختلف، متفاوت خواهد بود و به دلیل نوسانات ارزی، نمی‌توان نرخ قطعی را اعلام کرد. برای اطلاع دقیق از میزان هزینه ها شما می توانید از شرکت های فریت بار مشاوره بگیرید.

نحوه فریت بار از آلمان به ایران

ایرانیان علاوه بر این که می توانند کالاهای خود را به شهرهای مختلف آلمان ارسال کنند می توانند کالاهای ارسالی از آلمان را نیز دریافت کنند. برای این کار ابتدا باید هماهنگی های لازم را از طریق شرکت های فریت بار انجام دهید تا مراحل ارسال و دریافت طبق دستورالعمل انجام شود. این کار نیز مانند فریت کالا از ایران دارای هزینه و مراحل مختلفی است که مرحله به مرحله باید انجام شود.

فرایند ارسال بار از ایران به آلمان

در مرحله اول باید شرکت مدنظر خود را برای فریت انتخاب کنید تا هماهنگی های لازم را با آن ها انجام دهید. بعد از انتخاب شرکت فریت شما باید فرم مورد نیاز برای فریت کالا با آلمان را تکمیل کنید. سپس کالاهای خود را تحویل شرکت دهید.

در مرحله دوم کالاها با توجه به جنس و نوع آن ها بسته بندی می شوند. این مرحله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا ایمنی کالا را تحت الشعاع قرار می دهد. کالاها به صورت کاملاً تخصصی بسته بندی شده تا امنیت کالا در طول مسیر فراهم شود.

در مرحله سوم محموله از محل آدرس جمع آوری و منتقل می شود. بعد از انتقال محموله کارهای بعدی با هماهنگی های لازم انجام می شود.

در مرحله چهارم مجوز لازم برای فریت بار به آلمان دریافت می شود.

در مرحله بعدی تشریفات گمرکی لازم و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن، در این مرحله انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که این اقدامات از سوی شرکت انجام شده و نیازی به حضور یا پیگیری مشتری نخواهد بود.

بعد از انجام تشریفات گمرکی بیمه نامه و بارنامه محصول به آلمان صادر می شود.

در مرحله هفتم با انجام تشریفات لازم بار به ایرلاین مربوطه تحویل داده می شود تا به شهر مقصد در آلمان برسد.

در مرحله آخر بارنامه تحویل مشتری می شود تا از اطلاعات بار خود اگاه شود. در این مرحله فرد ارسال کننده بار می تواند به صورت آنلاین از وضعیت محموله خود با خبر شود و مرحله به مرحله آن را پیگیری کند.